לאחר שביצעה מספר ניסויי שידור חי בעבר, החליטה יוטיוב לבצע ניסוי של יומיים בו ייבחן שירות חדש המציע שידורי וידיאו בזמן אמת.
בתחילה, ארבע ספקיות תוכן מבין שותפות התוכן של גוגל ישתלבו בלוח השידורים, כאשר המטרה היא להרחיב את הפעילות, עם הצלחת הניסוי.
לערוץ ה-LIVE ופרטים נוספים לחצו כאן
בתחילה, ארבע ספקיות תוכן מבין שותפות התוכן של גוגל ישתלבו בלוח השידורים, כאשר המטרה היא להרחיב את הפעילות, עם הצלחת הניסוי.
לערוץ ה-LIVE ופרטים נוספים לחצו כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה