אופציה חדשה מבית גוגל תאפשר למפרסמים לייעל יותר את מיקוד הפרסומות שלהם.
עד כה, נעשה הדבר באמצעות מילות מפתח הממקדות את הפרסום לפי תחומי עניין, וכעת מתווסף למשוואה משתנה המיקום.
באמצעות איתור מיקומו של הגולש בסלולאר, יוצגו לו המודעות הרלוונטיות יותר למיקומו.
בנוגע לבעיית הפרטיות מוסרת גוגל כי לא תעביר מידע על מיקומם של גולשים, ושיידרש אישור הגולש להפעלת יכולת זו.
לפוסט המקורי לחץ כאן
עד כה, נעשה הדבר באמצעות מילות מפתח הממקדות את הפרסום לפי תחומי עניין, וכעת מתווסף למשוואה משתנה המיקום.
באמצעות איתור מיקומו של הגולש בסלולאר, יוצגו לו המודעות הרלוונטיות יותר למיקומו.
בנוגע לבעיית הפרטיות מוסרת גוגל כי לא תעביר מידע על מיקומם של גולשים, ושיידרש אישור הגולש להפעלת יכולת זו.
לפוסט המקורי לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה